Poradna

Na vaše dotazy odpovídá MUDr. Tamara Tošnerová /psychiatr/. Tíží vás péče o vašeho staršího blízkého? Napiště, zeptejte se, případně i anonymně. Ne vždy je možno odpovědět konkrétní radou, většinou lze doporučit jen směr hledání. Ptáte se na problém týkající se péče o staršího dlouhodobě nemocného člověka, či na problém související se stářím? Pokud dotaz nesouvisí s problematikou stáří, obraťte se na jiné poradny, nenáleží sem a budou mazány.  Mazány budou rovněž pokusy o dotazníkové akce.


vas.demence

25.7.11 | jana

prosím Vás matce psychiatr naordinoval léky,ale ani po 14dnech se nezačal projevovat nějaký účinek,spíš naopak,rapidně se její stav zhoršil,halucinace,padá,neustále chodí,máme jít na kontrolu10.8. volala jsem a řekl,že jí je máme vysadit,bojím se o ní,trpí.Večerní léky vyhovují,usne po nich klidně do hodiny a spí až do rána,mám se objednat k jinému lékaři,nevím co dělat,nebo čekat do 10.8. co udělá vysazení ranních prášků?ráno 2xVelaxin75mg,1-2vVelaxin odpoledne.Večer1Rivotril 0,5mg1-2Valdoxan25mgDerin25mg děkuji moc za radu,

Bohužel bez klinického obrazu těžko lze posoudit vhodnost uvedené farmakoterapie. Bylo by potřební uvedené otázky položit ošetřujícímu psychiatrovi, který stav maminky zná a ví důvody volené léčby, než do naší obecné poradny. Také by vám řekl, že antidepresiva jsou účinná až po 3 týdnech. Uváděný Velaxin je lék ovlivňující depresi a zároveň je určen k léčbě sociální fobie a generalizované úzkostné poruchy. Nazýváte příspěvek vaskulární demence, jenže v příspěvku uvádíte pouze halucinace a to ještě jako vedlejší účinek zřejmě terapie.


Život bez bariérFamily Point - místo pro rodinu

Obsah našich stránek je pouze doporučující povahy. Každý případ je třeba hodnotit individuálně, a proto nelze námi uveřejněné názory přejímat bez posouzení konkrétní situace. Vždy se poraďte s ošetřujícím lékařem.


partneři: